~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 4 January 2012

~...CaNdId CaMeRa...~

ermmm nie smue gmbr2 yg aku amik gune kamera ksayangn aku...nikon coolpix s2500....rase rugi r plak dh amik gmbr tp x kongsi ngn smue kn...so aku pn nekad utk masukkn gmbr2 nie dlm blog aku..utk tatapan bersama...n sbgai 1 kenangan & cara aku hrgai org2 skeliling aku...


nie gmbr aku ngn mak aku....susah sngt nk same pndpt...huuhu nmpk sngt dr gmbr nie kn kn kn...




dinner farmasi intake jun 09 kt hotel ridel,KB...miss this moment...




kwn aku yg sengal...umi n pnjg...konon cm tkut sngt r kt funfare nie...pdhl naik marry go round je pn...




wan...bkn men lg ko posing erk...




sek2 dak laki yg budget encem n macho r mase dinner...pakat pkai speck itam blake...




 org yg aku respect sngt kt KIST....pn shadida (tdung purple) n tn hj kamaruddin (ktua jbtn frmasi)...




my mom...@ pak ali kopitiam....smbut besday dak senget farah....




 ksian aku tngk si iqram nie...mcm same bsr je ngn ptung spiderman tu....




ank kak zura...nur syaza batrisya...comey kn...




alalala comey nyer..manje sngt aku tngk....




my mom n her 'cucu'...ank abg riaz...twins...




ank2 jeri yg comey lote... mia & au...


nnti klau de gmbr lg...aku upload yg lain pulop deh....mish u all.....

No comments:

Post a Comment