~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Thursday 5 January 2012

~...PeNgHaRgAaN bUaTkU...~

stelah pnt lelah aku blaja 3 thun kt kolej unikop,gombak....akhirnya..pd 22/10/2009 aku mnerima sgulung diploma dari naib canselor UiTM....yahooo !!! KONVO !!!


dpt gak mak ngn abh mrasa tngk ank grade...hepi aku...




me n my beloved parents...




bdebar2 mase nie....tp tngk r muke aku...hepi yg tramat....




huhuhu sonok ko ek cmpk2 'topi' tu...bkn sng nk dpt saat cmni...



di antara kwn2 ku yg grad bersama2ku....tahniah smue....

tp lps hbis je sem 6...hari kuar result sem 6 tu aku dpt jwpn drpd interview SPA yg aku g mase paper bio....alhmdulilah aku dpt SPA (suruhanjaya perkhidmatan awam)....that means keje ngn kerajaan la...bhagian frmasi...tp aku terpkse amik diploma buat kali kdua...klau d pk kan mmg rugi la sbb bleh smbung degree...tp aku sahut harapan abh...abh nk ade salah sorg ank die yg keje krajaan...sbb abh kn sakit..nnti klau pape sng la...jd aku trima tawaran SPA...

biar pe pn org ckp,aku ttap tabah & sabar buat diploma kali kedua...& wlau mcm mana skali pn aku ttap nk smbung degree !!! aku x suke keje bwh org nie...tp x bmakne aku suke mngarah org...cuma letih r keje bwh org...contoh klau aku smbung degree frmasi nnti...klau aku dh pnt keje kt hospitl skurang2nya aku bleh buka retail frmasi sndiri...bidang yg aku minat...bniaga...sesungguhnya 9 drpd 10 sumber rezeki dtg dari bniaga...

doakan la aku berjaya dlm bidang yg aku ceburi....demi kluargaku !!! & kerana Allah ta'ala...

No comments:

Post a Comment