~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Tuesday 31 July 2012

~ M@M@ & P@P@ ~

27 julai 2012..... aku g uptown port klang ngn farah pkul 1.30 pagi semata-mata nak beli kure2..... huhuhuhu.... aku bosan duk umah.... jadi aku pun beli lah kure2 utk jadi peneman aku... 


so this is my papa n mama....



memandangkan dah ade 'org' baru so aku pun merekacipta rumah utk dorg.... the 'house' looks like this...




so bile they get into this house..... they were happy family.... nie la rupe nye bile mereka masuk umah baru....



introducing..... this is my papa.... how to recognise papa???? badan nye lebih gelap dr mama.... then klau tngk dr side bwh, papa ade bulat - bulatan yg besar....


this is how papa looks alike....





so the partner of his life is mama... mama plak wane yg lbih terang, n bulat - bulatan kt bwh bdn die kecik2 jer... n klau dh besar nnti, bahagian bawah akan mula melengkuk....


tapi aku rase mama nie buta kot... x pun dia ada masalah sakit mata... sebab tngk la mate die tu.... kesian mama.....




aippp aippp tngk tu dh nk mule noty2 la tu... hehehhehee....



hope boleh lah aku bela lama sikit dorg nie.... sbb sblm nie pnh jugak aku bela kure2... tp last2 jual kt kwn.... sbb die suke sngt tngk kure2 aku.... n found out that x bape lame kmudian kure2 tu mati.... sedey2....

doakan lah papa n mama boleh idup lama erk.... n klau la dpt baby... msti best kn hehehe... =)







No comments:

Post a Comment