~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 11 July 2012

~ SeKsAnYA bErpRaKtIkaL ~

dah dekat 5 bulan aku hbis praktikal kt HUSM,kubang kerian.... hbis aku lupa smue name ubat huhuhu... yg ingat panadol jer.. lallalala.... ermmm sesungguhnya ilmu klau x di praktis mmg kite akn lupe... truk tul kn aku nie...




dh kompom2 aku xle nk keje kt HUSM pasni... sbb HUSM semi goverment... mlainkan aku quit dr KKM... nie ade r bberapa gmbr yg aku smpt amik mase prktikal dlu... bnyk lg gmbr tp klau nk upload smue mmg x larat r kn hehehhe.....




nie di antara staff2 farmasi kt unit penyediaan farmaseutikal... atau kt hospital kerajaan di panggil galenikal.. nie unit utk bancuh ubat.. dan staf2 atasan farmasi....




nie la bukti aku wat ubat hehehhe... korang de???




alhamdulilah aku berpeluang utk merasai kerja kt TDM (teraputic drug monitoring)




yg ummi pgg tu sample darah patient.... ade beberapa ubt je yg perlu di monitor darah patient.. sblm dh slps pngmbilan ubat....




nie di antara rakan2 seperjuangan.... ade dak uitm.. de dak msu.... (dari kiri : aku, abg yen, kak huzira, kak lau, ayuni, amalia, atif, mashi, syam, mat)




nie la kad utk pljr prktikal... huhuhu....




rndu la kt kak mas.... kak mas keje kt satelit... tingkt 3.. uwaaaa unit pling smue student xnk msuk...




nie la 14 student kist yg berpraktikal kt husm... kami 1st badge yg d hntr ke husm...






nie gmbr trakhir yg smpt amik kt husm... huhuhuhu...



walaupun HUSM dh jadi masa silamku... ia tetap jadi kenangan.... tempat di mana aku menimba ilmu farmasi secara praktikal... semoga HUSM terus maju dan memberikan perkhidmatan terbaik kdp pesakit2....





No comments:

Post a Comment