~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 23 May 2012

~ ...HanTu EsKrEm... ~

nak ngorat aku??? senang je...  umpan la aku dengan aiskrim.... compom aku cair.... hehhehehe.... skrg nie ntah nape sehari x makan aiskrim, aku jd xde mood... duk tbayang2 aiskrim....

aku snggup g mid valley smate2 nk g mkn eskrem gelato fruity.... my fav eskrem !!!!!!! mmg meliurkn aku.... nk pengsan rasenye bile dpt mkn eskrem kt sne... huhuhu nie duk tulis blog nie pn mleleh2 air lir aku.... eskrem gelato fruity nie standard mcm baskin robin gak r... tp yg besh nye die ade prisa buahan2....


perisa durian


perisa mangga...delicious !!!!



perisa strawberry...

terliur kan tngk eskrem nie...... !!!!


tp ade gak eskrem2 yg coklat,capucino,mcm2 lg la... 


nie la kdai nyer...... uwaaa nk g lg !!!!


yg pling aku suke yg cookies n cream x silap aku name nye... ngn eskrem mangge... 2 skop pn dh dkt rm14.... dlu 2 skop bru rm8.... btapa harga brg mkin naik.... gaji je x naik2 hehehe....


aku g mid naik KTM... dpt gak mrase naik tren baru....



dh la g mkn kt Mc D beli eskrem fav aku sundae strawberry cornetto plak...

sempat gak sblm balik tu singgah kt tmpt fav aku kt mid valley... pets wonderland...



dh bsr dh ikan aku nie...dh 3 thun aku x g jenguk die... aku minat sngt2 ikan nie.
.xtau name ikan nie pe..aku pnggil ikan batik....insya Allah satu hari nnti aku akn beli die...


ya Allah...klau la aku kwin dgn tokey eskrem kn bgus..hari2 aku mkn... bankrup bisnes laki aku nnti hahhahah....

2 comments:

  1. haha.. tauke askrim pun boleh ... *_*

    ReplyDelete
  2. hehehehhe tp xpe2... fara dh ajar wat eskrem goyang.... so bley la wat sndiri pasni... x jd r kwin ngn tokey eskrem.. hehehhehe....

    ReplyDelete