~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Thursday 24 May 2012

~ My LoVe ~

arini genap aku & dia 2 thun.... hubungan yang berasaskan cinta... terlalu banyak halangan yang kami tempuhi...



dugaan & cabaran x henti2 memenuhi hari kami... aku x pernah rase bosan bile bersamanye.... aku x kekok bile di sampingnye... aku yakin die mmg terima aku seadanya... xde laki yg pnh aku jumpe yg layan aku sebaik mane die layan aku.... die dapat kenal hati budi aku... 




kerenah aku die lalui dgn tenang... sikap die yg bersahaja memikat ati aku... klau org yg x knl die, msti kate die pmalu... tp bile dh knl, tau la cmne org nyer.... adik aku,farah dh jumpe die... kwn2 rapat aku pn dh pnh jmpe die.... pe yg aku respect dgn die, die leh jadikan kwn aku same je cm kwn die... mmg die addapt to the situasion la... die reti hormat aku sbagai prempuan...




die x pernah nak kongkong hidup aku... pe yang aku wat silap, die peringatkan smula... perbetulkan dgn bg nasihat & contoh teladan... doakan lah jodoh kami berpanjangan dan di permudahkan jodohnya....




yangg....ma sayangkan cayang sngt2... ma dah hbis cara dah mcm mne nk yakinkn org tentang kite... biarkan masa yang berlalu nie yg akn tolong kite kelak... ma x pernah mntak utk jadi mcm nie.. tp tu la realitinye yangg... hati dan perasaan memang xle d pakse.. ia datang sndiri tnpa kita mntak...




trima kasih bnyk syg ...susah senang sayang sntiasa ade dgn ma...sama2 selesaikan semua masalah....sudi dengar rintihan ma....semoga perhubungan ini diberkati Allah dan dipermudahkan jodoh antara kita... semoga semua dapat terima kehadiran kita berdua... insya Allah.. amin....


No comments:

Post a Comment