~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 23 May 2012

~ MeReNdEk Di ToK bALi ~

ape yg best kt kelantan ialah bnyk sngt tmpt2 pantai, jeram, lata...tempat2 utk aku tenangkn jiwa.... aku suke sngt g mase aku ngah serabut.... duk berjam2 pn xpe... sbb aku mmg sngt2 suke !!!!





ermmm nie mase aku g tok bali..... cantik sngt tmpt nie.. dgn jambatan yg tinggi...nmpk jeti yg sngt sbuk stiap ari... nie la tmpt nelayan2 bwk naik ikan2.... klau mlm lg lawa... dgn lmpu2.... tp biase la klntn bhaye sikit nk duk berdua2an mlm2... klau dh kawin xpe r... kne tangkap pn xde hal hehehhe....





dkt dgn tok bali, x jauh dari situ ade 1 kedai makan kt cherang ruku... pe yg special kt kdai nie... die buke dr 5 ptg smpai 5 pagi.... 2 makanan special yg dijual kt kdai nie pulut ikan bakar & meggi ketam.... tapi meggie ketam die start jual pkul 7 lebih..... ketam besar gler... mmg puas la mkn isi bnyk... biase nye die jual rm10 tp klau ketam besar rm12... ikut harga semasa....



pulut ikan bakar lak rm4 jer... ade 2 ekor ikan selar bakar, colek, pulut, dgn kelapa parut... sedap gler !!!!!!!!! mmg kenyang !!!! mmg xkn dapat r kt KL.... bile la dpt pluang nk g lg erk....


hehhehe terror x aku amik gmbr wan nie... cm real kn...


No comments:

Post a Comment