~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 23 May 2012

~ ...ZaMaN DoLu - DoLu...~

aku dibesarkan kt umah nenek aku....dari lahir smpai 7 tahun duk ngn nenek... naik darjah 2 abah amik aku duk ngn abah n mak....tapi x lama...sampai darjah 6 je....pastu start form 1 smpai la sekarang, aku duk asrama.... ermmm diam x diam dah 11 tahun aku berdikari....


nie la gmbr mak bpk kesayangan aku mase dorg bsanding...
nie mase belah abah nie....




penuh keceriaan saat nie... sekarang dh xde dh cmni...




comey je apish mase kecik kn... putih jep...




farah same besar dgn bear tu...tp skrg????
ermmm aku suke bear tu sbb ade zip kt blkg bear tu... boleh terbalikkan jd bantal...




hehehe gmbr apiz n farah kt mlake.... nmpk mcm apiz pnye tuttt pnjg... hahhahaha....




nie mase kitorg g phuket dlu... skrg dh same bsr dh ngn lembu tu... lallalalala....




BCD 1331... kete honda kesayangan... dh xde dh sekarang... dh jual kt manan bangla...




gmbr abah zaman muda mudi dlu.... mtor still ade lg smpai skrg...




gmbr abah kt jepun.... untung la leh g jepun....




hehehe smue besday org adlh besday apiz...die gler sngt nk tiup lilin kt kek sape2 pn...
padahal mase nie nk smbut besday nenek dgn syafiq...




nie kenangan nie... gmbr mase g langkawi.... dgn abg ashraf penang....




kitorg nie mmg kuat jalan... nie mase g bukit fraser.....




nie la gmbr pling special.... kecik2 lg aku dh nk jd pmbunuh...
kecik2 xnk mmpus farah nie.. dh bsr nyusahkn org... hahahahhahaha......

nasib la ade lagi gmbr2 nie... klau x mne nk tau pe knangan2 kite mase kecik2... otak manusia nie mmpu nk ingt pe yg pnh blaku dr umur 5 thun... yg lbih kurg dr tu... biase nye d cerita oleh org yg lbih tua... or dr gmbr2 cmni la....hargailah masa kita dgn sebaiknya....








No comments:

Post a Comment