~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Saturday 24 September 2011

~...cHoMeL La kO nIe...~

geramnyer la aku kat bdk nie...


stiap kali aku blik klntn...msti rindu si kenit nie...slalu rase nk blik sbb die nie la...





klau korg nk tau....nie la spupu aku sbnr nyer...rpat gler ngn aku...ckit2 "along"....sian mak die pning nk lyn 
2-2 ank die yg nakal sngt2....tp dorg nie matang pd usia dorg...dorg bleh pham mslh org....




haaa...jngn silap...sorg laki sorg pmpuan...yg kecik n kenit 2 name nyer puteri syairatul maryam...tp yg klaka nyer..abg die nie pnggil die puteri satu malam....hahhaha die x reti nk sebut name adik die...

yg  abg nyer plak...name muhd ammar zakwan....skrg die ngah tadika....die suke ckp kt mak die,yg bile die dh besar die nk kwin ngn aku....aku nie kire awek die r skrg....klau org tnye ade mkwe x? msti die jwb ade...along...hahahahhaa....
slalu die g kdai pastu beli jajan yg kt dlm kotak de cincin...die akn tngu aku blik dr klntn pastu malu2 nk sarung cincin kt aku...klau la ko nie dh bsr ammar,dh lame along kwin trus ngn ko....

No comments:

Post a Comment