~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Saturday 24 September 2011

~KeLuArGa BaHaGiA~

disebabkan masing2 sibuk ngn tugas masing2 make susahlah family aku nk bjumpe smue skali dlm 1 mase...kdg2 aku blik,adik aku lak xde....tp most of the time,aku yg jrg blik....mne x nyer,tiket g n blik dh 100...budget wooo hehhehehe...


nie la 3 adik bradik yg shengal...teka r sape no 1,2 n 3?? hehehe...



xde 1 pn fmily yg lnsung xde mslh pape...tp insya allah...bila kite berbncg tnpa sbrg emosi,sgale mslh dpt d selesaikn...smoge Allah mmpermudahkan urusan kluargaku....


haaa tu diaaaaaaa... nie la mak bpk aku....

ermmm mak aku nie ade kturunan pakistan...bapak aku plak kturunan mamak...so aku nie klau nk d ikutkn xde pn darah mlayu...so jngn pelik r bile tngk muke kami nie xde pn cm mlayu....



nie la jadi nyer bile adik aku yg pgg kmera...ngn mak aku skali nk join...3 dara pinggitan...tp sorg mak dare..hahahhaa....eh klau dh jd mak,xkn pnggil mak dare lg...x logik...lalallalalala..



aku harap family aku akn trus kekal hepi cmni smpai bila2...smpai nyawa aku d tarik smula mnghadap Allah...sbb aku sngt tkut utk khilangan fmily aku....susah sng msti bsame fmily...sbb ssh nk jumpe kwn yg leh same ngn kite bile kite susah....bile time sng mmg r rmai kwn yg leh kite cri.. KAWAN ok...bkn SAHABAT...tp family xkn snggup wt cmtu....air yg d cincang xkn putus....


No comments:

Post a Comment