~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Wednesday 28 September 2011

~KeRaJaAn GoNgOn~

alhmdulilah...dh 2 org kwin ku di bilik 17-1 unikop dh mlnsungkn pkhwinan mreka....kak dewi dh pn slmt mlahirkn ank sulong mreka...tikah plak x sbr mnnti mse..mungkin bln 12 nie...atau bln 1 nnt...



aku x dpt g mase tikah kwin sbb de kls...almklumlah cuti kt klntn nie lain ckit...ermmm 2-2 yg berbaju purple tu bile lak nk naik plamin???



smoge tikah slamat bersalin...msti  comel ank tikah nnt...



aby lak dh tunang ngn hazrul...1 langkah ke gerbang perkahwinan....





anaqoq nie ermm bcinta dh bape taun...bile aku nk rase nasi mnyk die....


kwin nnt jngn lupe jmput aku ye ana....


ermm aku xtau lg bile tibe mase aku....calon yg btul pn blum aku jumpe....huhuhu...

No comments:

Post a Comment