~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Saturday 24 September 2011

~mY sOuLmAtE~

aku tau n aku sedar jdoh antare aku n die blum pasti lg...tp aku cube....kdg2 rase cm nk lpskn die...tp kdg2 rse cm nk miliki dia yg bernama wan zulkarnain...


bnyk sngt halangan & dugaan yg harus aku lalui...tp sungguh...aku rse sng bile ade ngn die...mmg kami jrg jumpa...tp smue suke & duka aku kongsi bsame nye..




12 thun jarak pmisah umur kami....ape gune nye aku hidup ngn org yg sbaye ngn aku tp aku x bhagia...klau nk d bndingkn aku dpt idup 10 thun skali pn yg aku dpt hidup bhagia bsamanye..




wlaupun bnyk tentangan...insya Allah akn aku cuba tempuh sehabis daya...smoga ade jdoh antara kami...
insyaAllah 1 hari nnti smue akn phm knape aku bsungguh nak bersamanya.....





aku hrp kbahagiaan yg aku kecapi kini,akn kekal bsama berkat doa kluargaku utk aku truskn khidupan d hari mendatang....aku memerlukan smangat & restu kluarga utk bsamanya....



~Ma88_We76~





No comments:

Post a Comment