~WaNnA aDvErTiSe YoUr BuSiNeSs ?~

you can advertise your business through my blog
do contact me @ 017 915 6681

Saturday 24 September 2011

~..InDaHnYa CiPtaAn aLLaH..~

alhamdulilah...arini aku g jln2 ngn dak2 bilik....kt pantai telong,villa danilla....


saje nak mngedik kt villa nie jap.....




smue dak blik aku yg alim2 blake...aku je cm shetan....




aku n muni....



mmg btul la...kite sbg mnusia nie...mmg akn ade rase sensitif kt ati kite nie bile lihat ciptaan Allah...

kita akn lbih tenang bile tngk :-

  • pokok2 yg ijau...


  • langit yg biru....deruan ombak...

hbis bsah suar aku kne air laut...



 



saje nk selitkn pic aku ngn mmber2 aku mase g pntai...almklumlah aku nie kuat jln ke pntai2...sbb rase tenang je....


gmbr aku ngn yen kt PCB...(pantai cahaya bulan)


aku ngn pnjg...credit to aiyen sbb amik gmbr nie...


klau nk d bndingkn dgn kite tngk ciptaan manusia...cth mcm :-

  • kereta...

hehhe no plat kete yg aku nak cari....


  • bngunan pncakar langit....

subahanallah....sesungguhnye mmg kite x mmpu utk tndingi ciptaan Illahi...

No comments:

Post a Comment